Treba doplnit
Lekárne Dr. Max sa rozhodli inovovať svoju komunikačnú stratégiu. Prvýkrát sme prišli s konceptom, ktorým cielime výsostne na Generáciu Z.
Treba doplnit
Treba doplnit
Mladým prinášame možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie – Level Up. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr. Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy sme nahradili úderné vlastnosti „bonusov“, ktoré gen-z pozná z herného sveta.
Celá kampaň vychádza z insightu mladých a jedného z ich najväčších trendov, ktorým je e-gaming.
Pre túto cieľovú skupinu ide o veľmi blízku tému a vďaka tone of voice z herného sveta sa s ňou jednoducho stotožnia.
V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr. Max.
Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti “bonusov”, ktoré Generácia Z pozná z herného sveta.