Sieť supermarketov Kaufland je partnerom slovenského ľadového hokeja už roky. Keď hráči skórujú na ľade, sme tam. Ale je pri tom aj veľa iných značiek, a to hneď vedľa nás. Preto sme sa potrebovali odlíšiť.
Kaufland Slovenská republika je ako dlhoročný partner Slovenského zväzu ľadového hokeja s hokejistami v dobrom… aj v zlom.
Sieť supermarketov Kaufland je partnerom slovenského ľadového hokeja už roky. Keď hráči skórujú na ľade, sme tam. Ale je pri tom aj veľa iných značiek, a to hneď vedľa nás. Preto sme sa potrebovali odlíšiť.
Našli sme príležitosť, ktorú ešte žiadna značka nevyužila. Zranenia! Tie sú rovnako emotívne a pozorne sledované ako hra samotná. Našli sme insight, s ktorým sa vedia stotožniť všetci športovci. Na svoje zranenia si prikladajú vrecko mrazenej zeleniny.
Vytvorili sme unikátny produkt – chladiace vrecko, ktoré vyzerá ako mrazená zelenina. Spravili sme z neho sponzorský nástroj, ktorým sme povedali, že sme s hokejistami nielen v dobrých časoch ako všetci ostatní, ale aj v tých zlých.
Presne na tom je založená naša kampaň v hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom a vreckom zeleniny.
Keď sa niekto zraní, prvá vec, ktorú si prikladá na vyvrtnutý členok či narazené koleno, je mrazená zelenina.
Kampaň získala obrovský úspech na Slovensku, ale aj v zahraničí. Medzi najväčšie úspechy kampane patria 2 shortlisty na Cannes Lions, 1x zlato a 2x striebro na Golden Drum či Zlatý klinec v kategórii Digitálna kampaň.
Hokejová mrkva získala zlatý klinec v kategórii New Media, strieborný klinec v kategórii Media – Sponzoring a špeciálne eventy.