Kaufland Slovenská republika je ako dlhoročný partner Slovenského zväzu ľadového hokeja s hokejistami v dobrom… aj v zlom.

2022
Online, Merch
Zadanie

Sieť supermarketov Kaufland je partnerom slovenského ľadového hokeja už roky. Keď hráči skórujú na ľade, sme tam. Ale je pri tom aj veľa iných značiek, a to hneď vedľa nás. Preto sme sa potrebovali odlíšiť.

Insight

Našli sme príležitosť, ktorú ešte žiadna značka nevyužila. Zranenia! Tie sú rovnako emotívne a pozorne sledované ako hra samotná. Našli sme insight, s ktorým sa vedia stotožniť všetci športovci. Na svoje zranenia si prikladajú vrecko mrazenej zeleniny.

Idea

Vytvorili sme unikátny produkt – chladiace vrecko, ktoré vyzerá ako mrazená zelenina. Spravili sme z neho sponzorský nástroj, ktorým sme povedali, že sme s hokejistami nielen v dobrých časoch ako všetci ostatní, ale aj v tých zlých.

Presne na tom je založená naša kampaň v hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom a vreckom zeleniny.

Keď sa niekto zraní, prvá vec, ktorú si prikladá na vyvrtnutý členok či narazené koleno, je mrazená zelenina.

Keďže Kaufland vie, že športovci potrebujú okrem dobrej stravy aj kvalitnú regeneráciu, využíva tento insight z domácností a dostáva mrazenú zeleninu do profesionálneho športu.
Kaufland – Hokejová mrkvaKaufland – Hokejová mrkva

Kampaň získala obrovský úspech na Slovensku, ale aj v zahraničí. Medzi najväčšie úspechy kampane patria 2 shortlisty na Cannes Lions, 1x zlato a 2x striebro na Golden Drum či Zlatý klinec v kategórii Digitálna kampaň.

Hokejová mrkva získala zlatý klinec v kategórii New Media, strieborný klinec v kategórii Media – Sponzoring a špeciálne eventy.