Celý slovenský trh s pivom klesal, ľudia sa obracali na české pivné značky a Zlatý Bažant mal veľký problém s vnímaním jeho kvality. Výzvou bolo zvrátiť negatívnu trajektóriu predaja a obnoviť dôveru spotrebiteľov v značku.
Pri odvážnej zmene receptúry piva sme si dovolili kopnúť do vlastnej značky.
Celý slovenský trh s pivom klesal, ľudia sa obracali na české pivné značky a Zlatý Bažant mal veľký problém s vnímaním jeho kvality. Výzvou bolo zvrátiť negatívnu trajektóriu predaja a obnoviť dôveru spotrebiteľov v značku.
Zlatý Bažant prišiel s najvýznamnejšou zmenou receptúry v celej 50-ročnej histórii. Pre celú značku to predstavovalo veľký moment a začiatok novej éry fungovania na trhu.
Inteligentným humorom komunikujeme podstatu novej receptúry piva s dôrazom na slovenský pôvod obľúbeného ležiaka. Hrdinom kampane je nový Zlatý Bažant 12% Slovenský ležiak, ktorý už nie je to, čo býval, lebo je lepší, horkejší a slovenskejší.
Zlatý Bažant prišiel po rokoch s novou, výraznou zmenou receptúry. Potrebovali sme teda výraznú, ale zrozumiteľnú komunikáciu, ktorá ľudí nielen zaujme, ale hlavne pozve ochutnať nového Bažanta.
Zvolili sme si koncept hlasu ľudu a ich okamžitej reakcie po odpití si.
Už pretesty nám povedali, že to naši zákazníci naozaj ocenili. Kľúčovou bola exekúcia, takto priamočiary spot totiž môže skĺznuť do nudy.
To sa rozhodne nestalo a veľké očakávania od spotu režisér s celou produkciou ešte prekonali.